Стиль життя - здоров'я

 

Доброго здоров’я вам, доброго вам дня!

7 квітня важливе свято світового значення - Всесвітній день здоров’я. Кожна людина чудово усвідомлює, яке важливе здоров’я для нашого життя. Коли ми погано почуваємося, то ніщо не приносить нам радість – ні улюблені книжки, ні матусині чудові пироги, ні цікаві телепередачі.

В бібліотеці-філії №17 проведено день інформації «Стиль життя – здоров’я». Відвідувачі бібліотеки мали чудову нагоду переглянути літературу і почути інформацію "Ні шкідливим звичкам"- "Так корисним!"

Діти читали казку  «Секрети здоров’я», вірш «Здоров’я це ранок», пригадали користь «Ранкової гімнастики», здорового харчування, пригостились коктелем «Медовий», пограли в гру «Дитячі кеглі»


Бажаємо вам бути здоровими, веселими, добрими і спортивними!






























Коментарі