Мати - її величність, у неї в обіймах вічність



За все, що маю, дякую тобі,
За все, що маю і що буду мати…
Ночами сняться зорі голубі
І вишні білі на причілку хати.

Немов пилину, світ мене крутив,
Ловив я мрію і мету високу.
Пробач мені, що тяжко завинив, –
Лишив тебе на старість одиноку.

Та й що я знав, коли із дому йшов,
Хіба я міг в ту пору зрозуміти,
Яка святиня – мамина любов,
Яка то мука – як лишають діти.

Аж отепер, як став я батьком сам
І час прийшов стрічать і проводжати,
Я знаю ціну тим святим сльозам,
Які тобі судилося спізнати.

Тому і сняться зорі голубі
І вишні білі на причілку хати.
Тому спішу подякувать тобі
За все, що маю і що буду мати.

                                                    Микола Луків

Вітаємо всіх матусь з чудовим святом, з Днем матері! Ми щиро вдячні Вам за любов і виховання діток, що є активними читачами нашої бібліотеки.


Бажаємо, щоб у цей скрутний для України час діти завжди були підтримкою і опорою для Вас! Нехай життя підносить лише приємні сюрпризи та оберігає від лиха.


Бажаємо наснаги на всі нескінченні справи, терпіння, спокою та удачі! Нехай у Ваших очах завжди буде посмішка, життя нехай дарує лише позитивні моменти, а світ знову буде мирним і спокійним. Зі святом, дорогі матусі!


Коментарі