Здоров’я людини-багатство країни

Всесвітній день здоров'я, який відзначається щорічно 7квітня спрямований на залучення до питань охорони здоров’я, профілактики захворюваності та здорового способу життя широких верств населення.
Це свято увійшло в традицію з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації.
Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято. Багатовікова мудрість народу про ключову роль здоров’я в житті людини вкоренилась у нашій суспільній свідомості висловом «Буде здоров’я – решта все додасться».
І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо.
Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їхнє здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Власне здоров’я дуже легко втратити.
Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.




Коментарі